Valborgsmys

Elli myser med giraffen och pappas finger (napp funkar i princip bara i bilen).
(Någon som vet hur jag vrider bilden? Har sparat den "rätt" men den kommer fel - förbannat irriterande!)

Jag går på ångorna, har snart varit vaken ett dygn och är, konstigt nog, inte speciellt trött.
Har precis pumpat båda behållarna fulla och det som varit hårt är nu ganska mjukt(!!!!) och frysen är full med mjölk. Skulle inte förvåna mig om "lilla jag" vaknar nu och är vrålhungrig för nu finns det inte mycket kvar. Jag har sparat en flaska i kylen om det skulle krisa.

Kvällen har vi tillbringat hos Larsson/Strömberg. Åh vad mysigt. Så avslappnat och trevligt. De som hade åldern inne och inte ammade drack öl och vin. M och jag hade med oss kycklingspett och halloncheesecake. Dessutom bjöds det på grillat, klyftpotatis och sallad. Jag hade med mig mina chilirostade frön att strö över salladen - dom gjorde succe!
En riktig TOPPENKVÄLL!


Freddan & Uno               Tessan njuter i solen

 
Härliga grabbarna William & Elliot

M, som fick vara lite stand by och support tidigt i morse somnade i soffan och eftersom Elli oxå sov så åkte vi hem. Trist om hon skulle vaknat och vi skulle vara kvar för att amma när M var så trött.

Nu pustar och stånkar någon i spjälsängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0