Fettisdagen

Jo då, fettisen har klämt i sig en semla på jobbet idag. Jag som inte ens tycker om semlor men det gick ju ner.

Eftermiddagen har varit lugn. Vi var in en sväng på bokrean innan jag gick tillbaka till jobbet. Några barnböcker blev det resten orkade vi inte ens titta på. På jobbet var det en massa borta idag så jag har inte så mycket att göra. Visserligen ganska skönt eftersom pyret bökat runt och försökt klämma sig ut (känns det som).


Bokshopping

Köpte en lyxsemla på vägen hem till M, klart karln ska ha en! Det var kö ut på gatan från konditoriet men det var det värt.
Så nu har vi fikat, M semla och jag lite glass och sitter och tittar på Champions Leage.


M´s lyxsemla

M har trotsat mitt veto idag och beställt en digital systemkamera. Han beställde den i företaget (vettigt, lär ju bli en del racingbilderI) och då gäller tydligen inte mitt veto. Smart kille som hittar kryphål. Jag fick lova att hålla pyret inne till fredag för det är först då kameran kommer.

Och X i taket, vi har börjat packa BB-väskan. Har nog packat allt som går, lite hygienartiklar och teknik kvar. Kan ju inte packa datorn redan... Det viktigaste är i alla fall nerpackat - godissäcken!!!
Unos väska är oxå packad, han får åka till "farfar" & I när det är dax.

Jobbar nästan hel dag imorgon, ska vara på mödravårdscentralen kl 16.
Man kanske skulle ta och göra sig i ordning och krypa ner tillsammans med Uno under täcket, har ju inte varit piggast idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0