Fix å trix

En kvart! En kvart såg jag av filmen sen somnade jag igår. Har sovit helt ok fram till 4 i natt, gick på toa då men hade så svårt att somna om sen. Det var en massa bök i magen men det är ju bara mysigt. Tur att det är söndag idag och inte jobbdag.

Mådde lite illa och var lite yr efter frukosten men det känns bättre nu med lite Cola Zero i magen. Hade en massa på listan "att göra" idag. Har i alla fall börjat men kommer INTE att göra allt idag. Har börjat tvätta bebiskläder, lagt in lite räkningar för betalning och så har jag begärt föräldrapenning på Försäkringskassans hemsida. Så skönt att ha det gjort. Håller tummarna för att budgeten jag gjort är ok så vi klarar oss på det lilla vi får. Toppen att man kan sköta sånt här över internet!



Nu ska jag hänga upp lite tvätt, hoppa in och ta en snabbdusch sen hoppas jag att jag får med mig Micke på stan en liten sväng. Det är riktigt skitväder här men jag behöver frisk luft (och en varm choklad m chili på Barista).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0