Fått massor gjort

Amningskudden är klar, jag är nyfriserad och M's kamera har kommit och vi har varit och storhandlat så nu kan jag koppla av och invänta den nya familjemedlemmen.

Hade tänkt vila efter det förra inlägget men sen tog jag tag i kudden, inte ska en dragkedja stoppa mig. Det gick ganska bra, det var desto svårare att få i kulorna i innerpåsen. Trodde jag skulle hinna klart innan frissan men icke... Fick avbryta med hallen full av kulor, dammsuga och hoppa in i duschen innan frissan.

Åh vad skönt det är att få håret fixat. Utväxten är färgad, de slitna topparna är borta och luggen kapad. Jag njuter för fullt av att bli ompysslad.

Efteråt gick jag en sväng på stan. Köpte bl.a underkläder, en vit tunn topp och en jättemysig sjal som jag tittade på när vi var i Täby C men avstod då.


Topp fr H&M
Sjal fr MQ

Hem igen och gjorde klart kudden. Hann nästan klart innan M kom hem, han hade redan fått kameran så han var en nöjd kille.

            
M's nya kamera                   Nyfrisserad med färdig kudde     Det blev en lång en
                                            (Topparna är inte så mörka)

Vi åkte till Mariannes och åt kebab innan vi åkte och storhandlade. Hittade ett par böcker till.


Påfyllning i bokhyllan

Nu har vi precis tittat klart på Criminal Minds och jag ska gå och göra mig i ordning och gå och lägga mig. Imorgon är det min sista arbetsdag på lääääänge.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nikon vad? Modell alltså?

Jättefin frippa OCH amningskudde!

Bebis, kom nuuuu!

2009-02-26 @ 23:20:01
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Jossan

D90 tror jag den hette.

2009-02-27 @ 05:40:35
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0