Rabdido

Så tacksam att jag faktiskt är så pigg trots att jag är vaken så mycket på nätterna. Visst är det segt när väckarklockan ringer men när jag väl rullat ur sängen så är det inga problem att komma iväg till jobbet.

Har fixat Mickes födelsedagspresent idag och dragkedjor till amningskudden. Har tvättat tyget oxå så nu är det "bara" sömnaden kvar. Senast jag satt bakom en symaskin var nog i 9:an så vi får väl se hur det går...

Hem efter jobbet, åt lite knäckebröd och en massa vindruvor. Sen kom min kompis A från Upplands Väsby och vi gick till J för tjejkväll med tema barnkläder. Det är J´s syster som är säljare av klädmärket Rabdido. Vilka härliga kläder, härliga färger och det kändes som det var toppkvalitet! Dessutom var det bra priser, trodde det skulle vara mycket dyrare. Hade jag vetat om det är en tjej eller kille i kulan så hade jag blivit fattig på riktigt! Fastnade för en body med igelkottar (fanns inte så mycket att välja på till småttingar) men den fanns tyvärr bara i brunt och vi har redan så mycket brunt. Men jag har J´s systers visitkort så då kan jag beställa senare. Det var så kul att A följde med! En riktigt trevlig kväll.

Nu sitter jag här och lyssnar på svärfar och M som pratar lastbilskörkort mm. Funderar på om jag ska hoppa in i duschen och gå å lägga mig. Har smällt i mig mängde med vindruvor, tror tyvärr jag får halsbränna av det...

Imorgon är det redan fredag, inga planer för kvällen så det blir nog lugnt. Dessutom har vi städ imorgon - skönt!

Nu - dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0