+140!

Jaaaa, Elli har gått upp 140 gram på 3 dagar! Nu är det slut med intensivammandet! Så skönt att jag knappt kan sluta le =)

Däremot så ska jag testa att vara helt mjölkfri eftersom hon har sååå ont i lilla magen på kvällen/natten.
Igår kväll så började hon skrika vid 8-tiden och höll på i omgångar hela natten. Har kanske fått ihop en timmes sömn i natt så jag är lite mosig. Sov en sväng i förmiddags men eftersom det är mat varannan timme så blev det ingen lång nap.

Ja, så nu är det slut med allt det goda för ett tag framöver. Härliga pastasåser på creme fraiche (M gör världens godaste!), ost, glass, choklad... Snyft! Har det inte blivit bättre på en vecka så kan jag lika gärna äta mjölkprodukter fast vi får hålla tummarna för att hon blir bättre. Börjar imorgon för idag har jag redan lassat i mig massor med fil (frukost och lunch) så hon får väl en härlig magknip ikväll, stackarn.

Vad gör man inte för det lilla livet ♥

Nu ska jag gå och lägga mig en stund, får passa på är det är lugnt här hemma.


Kommentarer
Postat av: Anna

va skönt med Ellis vikt! Fungerar inte magdropparna? Sempers? Har ni testat Minifom istället? Det hade vi till Emilia o dubbel dos hjälpte. Kanske kolik hon har, light sådär som Emilia hade? Kolik är ju inget man kan göra nåt åt direkt :(

Hoppas dock att det blir bättre av att du skippar mjölkprodukter!!!

2009-03-23 @ 15:15:45
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ojojoj, nu växer hon så det knakar! Vad kul att det går så bra. Kram på dig, Jossan!

2009-03-23 @ 17:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0