Besök

Natten har varit helt ok, inget skrik men en liten tjej som låg och gnydde och inte skulle sova efter nattmaten. Ja ja, det kunde ju varit värre...

Igår var vi förbi mitt jobb en sväng och fikade. Elli var väl inte helt nöjd men det gick ändå bra. Fick jättefina presenter, både Elli och jag. Elli fick en fin body, ett par härliga byxor och en fantastisk klänning. Jag fick ett presentkort på König's, en av mina favoritbutiker. Både saknar och inte saknar att jobba. Det är ju inte direkt vila att vara hemma med ett litet barn men åh vad mysigt. Lånade jobbets uppblåsbara madrass så jag får ju gå tillbaka dit nästa vecka och lämna tillbaka den.

Fina presenter från mina kollegor

Ikväll får vi besök från Småland. Min mamma, äldsta lillebror F och hans fru I. Pappa ringde nämligen i morse och är jätteförkyld så han blir hemma. Tycker synd om både honom och mig. Jag saknar min familj men nu får vi en anledning att åka ner till Småland snart. Mamma stannar och åker hem någon gång nästa vecka. Skönt, kan behöva lite support här hemma när M börjar jobba.

Nu ska jag hoppa in i duschen. M är och tränar, Elli & Uno sover. Vi ska åka till IKEA samt storhandla mat i eftermiddag när städ är här och grejar.

Tänk, för 2 veckor sen var vi på bedömningsmottagningen - var tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0