Snabbt inlägg

Natten var TOPPEN! Inget skrik alls och en mätt nöjd bebis = nöjd mamma och pappa.

Nu får tjejen i sig mat och det är slut med 3 timmars amningarna. Däremot så är väl inte magen så van vid den mängden mat på så kort tid så hon gapar på rätt bra efteråt, får väl magknip. Tur att vi är två som kan lugna (men hon trivs bäst hos pappa). Hon är dess utom jätteröd i baken. Vi smörjer och luftar så gott det går, hon verkar inte lida så mycket men usch vad det ser ut att göra ont!

Idag har vi plockat lite hemma och varit ut på en promenad. Elli älskar att åka vagn, somnar innan vi ens kommit utanför ytterdörren.

Vännerna D&J kom förbi på fika och hade med sig en ljuvlig träningsoverall. Rosa med Brummelisa på ;)

Jag har inte hunnit vila idag som jag lovade mig själv så jag är ganska trött.

Nu ska jag gå å fixa sallad, till det blir det en saftig köttbit och kanske kanske en klick bea.

Sen blir det en tidig kväll... igen...



Kommentarer
Postat av: AnnaS

Va skönt!!! =)

2009-03-08 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0