Tjohoo!

I natt har vi sovit!
Mat 21.30, 01.00, 05.40 och 7.30 och däremellan zzzzzzzzzzz =) 

Vi har haft en lugn förmiddag med en powernap så nu har vi tankat ordentligt med sömn. 

I eftermiddag har vi varit på mitt jobb och hälsat på och lämnat tillbaka luftmadrassen. Saknar dom faktiskt även om det är supermysigt att vara hemma med skruttan. Det är härligt att få prata med vuxna...

Efter det var vi in en snabbis på H&M för att kolla om overallen som F & I köpte till Elli kommit in i en storlek större. Dom köpte en jättesöt rosa sak men den är slut. Finns i vitt och grått (inte alls lika söta), rosa kommer in igen men dom vet inte när.
En sväng in på Lindex och köpte en amnings-bh/top och sen in på hälsokosten och köpte te som ska vara bra mot magont hos barn.

Vi bestämde oss för att vänta med att vara mjölkfria eftersom hon var så lugn igår kväll. Jag hade ju verkligen öst i mig mjölkprodukter igår och ändå var Elli lugn. Kanske är det så att magdropparna har börjat verka *håller tummarna*.

Nu ska jag mysa lite med E som precis slutat mjölka. När M kommer hem är det storhandla som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0