Trötter

Det var en övertrött tjej som inte ville sova igår kväll. Gapade på från strax innan 22 till klockan var nästan 2 i natt. INGET vi gjorde hjälpte. Tur att pappa har utrustats med gott om tålamod för mamma har ungefär lika mycket tålamod som sin dotter ;)

Men inget ont som inte har något lite gott med sig i alla fall, sen sov hon nämligen till 5.50, fick lite mat och somnade om och sov till 9. 

Mata Elli och frukost till oss andra sen var det ut med Uno i snön som gällde. Riktigt härligt att busa i snön

Jag har inte haft huvudvärk sedan jag blev gravid men det har jag fått igen lite nu, är inne på tredje dagen med migränliknande huvudvärk och är allt annat än pigg. Tog en dusch när vi varit ute med Uno och vilade en stund medan M fixade lunch. Efter att ha ätit själv och försökt väcka liv i en nu jättetrött bebis och gett henne mat så gick jag och la mig en stund. M gick ut med Elli (som började skrika) och Uno och jag sov i en och en halv timme. Så skönt! Har fortfarande huvudvärk men inte så jag vill kräkas i alla fall. 

Nu har jag betalt lite räkningar och fixat lite andra trista "måsten" vad gäller ekonomin. Elli börjar vakna så smått på M´s axel så jag ska väl göra mig redo att bli mjölkad.
Ska klura vad det ska bli till middag oxå, är inte så sugen på något alls just nu men äta bör man....


Kommentarer
Postat av: Anna

Huvudvärken kommer säkert hand i hand med tröttheten... hoppas den försvinner snart :)

2009-03-10 @ 22:57:08
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0