Mycket presenter blir det

Ja då var det snart helg igen.

Igår kväll hade vi familjen Larsson/Strömberg på besök, kom med FINA kläder och en filt till Elli. Jättemysigt att ha dom på besök. När dom var här kom blombudet oxå, från en byrå M jobbat med, tack Grow!

  

Natten var ok, Elli hade lite svårt att somna om efter 2-maten men det var i alla fall inget skrikande. Vi köpte magdroppar till Elli igår så vi hoppas hennes mage ska lugna ner sig men det kan ta ett tag innan dom verkar.

En promenad på förmiddagen och en tupplur på eftermiddagen är allt jag hunnit med idag. Mormor tog Elli på en shoppingtur på stan så jag fick sova en timme på eftermiddagen - det var guld värt! Mormor tyckte Elli skulle ha en kam och hårborste.


När vi kom hem från promenaden hade posten kommit med ett paket med kläder från Hugo & Astrid. Självklart var det en bil på tröjan ;) En fin teckning hade dom skickat med oxå - Elli tackar!



Ikväll har mormor bjudit på stek med potatis och gräddsås, M´s favorit, och nu har vi bänkat oss i soffan. Elli är ledsen så mormor försöker trösta och M har åkt till gymmet. Snart matdags igen.

Imorgon förmiddag åker mormor hem, blir tomt eftersom hon varit här en vecka. Fick tag på billig tågbiljett så hon slipper sitta på en buss och skumpa. Har varit skönt att ha lite avlastning. Det var ju perfekt timing att ha hjälp här när man ska intensivmjölka eftersom man inte hinner så mycket annat då.
På eftermiddagen ska vi till bvc och väga. Håller tummarna att hon gått upp i vikt. Har hon inte det så blir det nog ersättning - funkar ju det med men det är ju smidigt att alltid ha maten med sig så jag hoppas vi slipper.

Nu ska jag fylla på vattenflaskan och sätta mig till rätta inför nästa matning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0