Gapa!

Usch, ska till tandläkaren idag...

Nätterna här brukar vara riktigt bra även om kvällarna kan vara lite stökiga ibland.
I vanliga fall somnar lilltjejen runt 22-22.30 och äter 5-10 minuter vid 3-tiden, 5-10 minuter vid kl 6-7 någon gång och sen sover hon en liten stund till. Dvs drömnätter för mig som verkligen trodde det skulle vara värre.

I natt ville Elli ha mat vid 1.30 och vid 3 räckte det inte bara med mat, nej då skulle det ligga och stökas och bökas i drygt en timme så mamman är lite seg idag. MEN fortfarande väldigt tacksam för det är inget skrik på nätterna.

Just nu sover hon sött och jag försöker äta lite lunch, lax och potatismos från igår, och fixa lite innan vi ska vara på amningsmottagningen.

I eftermiddag ska jag till tandläkaren - usch. Gissar på 2 hål (optimistiskt). Räcker ju jag tittar på något som innehåller lite socker så får jag hål (och går upp 2 kilo).

Det blev ingen storhandling igår så det får vi ta ikväll.

En kollega ringde igår och frågade om jag ville vara med på lite kontorskul på torsdag. Dom skulle på SPA på eftermiddagen och sen äta lite och om vädret tillåter vara i stadsparken och spela kubb mm. Klart jag vill vara med!! Jag missar SPA-grejen eftersom det är babysim-teori men resten ska jag vara med på så länge det går =)

Nu, hänga tvätt och smeta på lite maskara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0