Liten blir större...

Bloggar från Ms dator, hittade denna bilden från 17 mars.
Lilla skruttan & nyduschad pappa
.

Föräldraträffan var trevlig, kände igen en tjej från mitträffen men annars var det bara nya ansikten, vilket är kul.
Vi pratade om förlossningen och första tiden samt lite sömn och kolik. Det var en annan tjej som hade haft mjölkstockning i 10 veckor! Jisses, mina 3 kändes ganska fjuttiga. Men det var skönt att höra att det är fler som hade haft det jobbigt. Eller tja, det var väl inte någon som svävat på rosa moln direkt =)
Att bli förälder är verkligen det bästa och största som hänt men att säga att det är en dans på rosor och bara är kul och mysigt vore att ljuga.

Jag fick gå tidigt från träffen för vi hade tid på bvc. Elli är har ett huvudomfång på 38 cm, är 60 cm lång och väger nu 5715 gram!!!! Med beröm godkänt enligt vår Kerstin.

Ikväll har jag varit på årsmöte i bostadsrättsföreningen. Nu är mitt styrelseuppdrag över - jippi! Fick en jättefin orkidé.
Det har inte bara varit pest, det är väldigt trevliga personer med i styrelsen, men det har känts som det varit möte jämt och det har varit så långa möten. Hade jag varit intresserad så hade jag nog kunnat vara med i fortsättningen men nej, jag tycker inte det är kul att prata soprum, tvättstuga, ventilation mm...

Elli har varit med mig ikväll, har sovit hela tiden så hon har verkligen skött sig. Hon sover fortfarande så vi får se hur kvällen och natten blir.

Nu hör jag hon börjar vakna. Ska försökta hinna borsta tänderna innan hon vaknar.

Kommentarer
Postat av: ✿ Anna ✿

Fin bild!

Hon växer ju jättebra nu!!! :) Lång är hon också. Båda mina vägde 1 kg mindre ca och var lite kortare vid 10 veckor! Ni har kämpat på bra!

2009-05-14 @ 14:21:26
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0