Se upp blindstyre

Har tyckt att jag ser sämre och sämre för varje dag. Att jag ser sämre UT för varje dag är en annan historia ;)

Så idag hade jag tid hos optikern. Fick (nå ja, köpa för dyra pengar) glasögon för drygt 2 år sen. Glasögon som jag ska använda när jag sitter framför datorn och läser. Att påstå att dessa brillor är välanvända vore nog att ta i...
MEN som tur var så har min syn INTE blivit sämre däremot måste jag börja använda mina glasögon mer. Alltså i vardagen. Så när jag kom hem var det bara att börja leta för jag visste inte vart jag hade dom. Dom har nog inte luftats på en si så där 8-9 månader...

Så här sitter jag nu och ser mycket smartare ut än jag är (och då är jag smartast i familjen...haha).
På bilden ser jag måttligt smart ut. Väntar på att Elli ska vakna så vi kan åka en sväng, bla till IKEA och lämna tillbaka sockellådorna som vi inte kan ha...



Ellis förkylning är mycket bättre så i onsdags var det babysim och igår var vi på Fyrishov och badade med mammorna. Vi hade poolen för oss själva =)

Men nu har Elli vaknat så nu ska jag bara hälla i mig kaffet så åker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0